
13.2.12 @ [
10:15 AM]

нαиγα тυнαи вϊѕα мзмϊѕαнкαи кϊтα
Ergg ~
It's already 8:24 AM & I can't go back to sleep .
Bingit !
Dah lah semalam sampai rumah 3 AM .
Gedebak gedebuk slept at 3:20 AM gitu .
Ni uh bapak aku kacau je .
Kite tengah seronok tido , die angkat anak aku tarok kat luar .
Rindu cucu pun agak² lah .
Ape tak mengamok budak ni .
Pekik menangis sampai aku terbangun .
Well , since I can't sleep & at blog .
I shall blog .
Grr ~
My dad rindu coz she slept over yew tee Saturday night .
Saturday we went USS again but with Totot , abangs & his friend plus my family which includes my aunt , uncle & cousins .
Nadra straight balik yew tee coz Sunday my aunt bringing her to mosque for maulid nabi .
Yesterday evening , another gf of mine , came over with 3 of her kids .
Ajak jalan² .
So I get ready & keluar around 5:30 PM .
On the way there , met another gf of mine for kude kepang at block 232 , pending rd .
Half way watching the show , we walked off .
Bus to woodlands interchange , boarded 858 & to airport .
Plan to go swimming but since daughter not with me , next time then .
Menyumpah lah siol naik bus tu .
Pantat aku boleh koyak siol .
Dalam bus , anak gf aku dah bising² .
Mummy , lapa .
Mummy , haus .
Haha ~
Lucky Nadra not with me law tak tambah die pey cranky .
Sampai airport je carik makan .
Haha ~
Padehal sebelum keluar , aku dah makan pizza Canadian which I ordered .
Sihat aku ey .
Terminal 3 baik siol .
I'm so gonna be back bringing my daughter .
Ade slides & playground for age 1 - 12 .
Then we took the 4D Cinema .
Sumpah merepek nak mampos .
Train to expo station .
Tu dah 9:30 PM sey .
Dah taw kedai nak tutop but still kite turun jugak .
There's a new shopping mall baru bukak .
Changi City Point .
Kat atas die again , playground .
I'll be back soon baybey .
Daughter officially can walk .
Alhamdullillah .
Saturday yang kite keluar tu , most of the time I let her walk .
Pulak tu deyni jalan kalaw diam takpe .
Kaki jalan , mulot pun jalan nak mencecey .
Half way in USS , Kaza & Jaja came .
Watched fireworks together terus jalan balik .
Lame , I know .
Haha ~
This weekend nak keluar lagi .
Saturday my other gf ajak go zoo with her bf & kids , Sunday bob mulau & Totot pun ajak aku go zoo .
Ok so I'm gonna spend my weekend at the zoo .
Yesterday I asked my gf $$ sekolah primary uniform plus books all berape .
She say $400 - $500 .
Tertelan air liuh aku kejap .
Worst I'm a single parent .
I need to start saving .
Planned to go H&M today before work , nak buy kan Nad baju sekali terdengar & teringat ni , tak jadi aku .
$$ aku dah lah mangkin merosot .
Naik taxi from yishun , stop at bp naik rumah jap then continue same cab to dblO , aku yang bayar .
Beli air kat dalam , aku yang bayar .
DblO habis , cab to avatar , aku yang bayar .
Balik naik cab to bukit batok send gf then stop bp send me & another gf then to yishun aku yang bayar .
Hmm ~
* rolleye *
Bile belanje tu tak ingat orang belakang sey .
Aku ni dah lah currently don't have any stable job .
Carik office hour job punye lah susah , lagi belanje as if aku ni bini prince william pulak .
I wanna go back to sleep now .
Perut dah berbunyi .
Before I walked to the kitchen , might as well I sleep .
- Posted using BlogPress from my iPhone
нея ωояδѕ • нзя ѕαγ ♥